Analizy statystyczne w badaniach marketingowych

Badania marketingowe są często istotną inwestycją.

Wyniki mogą wpływać na to co sprzedajesz, jak sprzedajesz i nawet na strategiczne kierunki Twojego interesu. Jest to często używane do kierowania polityką i alokacją zasobów w sektor publiczny.


Jak możemy pomóc?

Wspieramy agencje marketingowe bazujące na badaniach marketingowych by zapewnić, że wyniki działają jako rzetelny kompas dla planów, produktów i strategii. Zapewniamy, że inteligentnie użyjesz ich do kierowania decyzjami i krokami bazującymi na ważnych badaniach które były interpretowane i raportowane dokładnie i bezstronnie.


Segmentacja

Marketingowa segmentacja pomoże Ci zrozumieć ważne charakterystyki i zachowania grup, klientów, darczyńców i produktów.  To pozwoli Tobie celować we wszystkie grupy z odpowiednim przekazem lub ofertą i uniknie alienacji ludzi w kontekście nietrafnego komunikatu.

Czy masz BIG DATA lub tylko dane, wyrafinowane segmentacje są cenne dla spersonalizowanego marketingu, strategii utrzymania klienta i analizy życiowych wartości. Statystyczne analizy i metody wytwarzają dokładne segmentacje w następujących kierunkach:

  • Identyfikują zmienne które ustalają znaczenie segmentów rynku (te które rzeczywiście mają odróżniać klientów).
  • Solidna analiza zachowań, preferencji i motywacji w poszczególnych segmentach klientów.

Ankiety.

Pomożemy Ci ustrukturalizować Twoją ankietę by osiągnąć wynik na którym można się opierać. Nasze porady obejmują wszystko, począwszy od projektu ankiety do wyboru próbki przez analizy statystyczne i interpretacje wyników. Wyjdziemy poza proste raportowanie, dla przykładu możemy wykryć to kto a kto nie odpowiedział i ocenić to pod kątem wpływu na wyniki. Możemy również poradzić Tobie jakie wielkości próbki potrzebujesz by wytworzyć istotne wyniki na których można polegać.


Media społecznościowe

Mamy w zasobach pionierskie techniki analizowania postów z mediów społczenościowych (np. tweetera), które mogą pomóc zrozumieć, co ludzie naprawdę myślą o Twojej firmie, organizacji lub produkcie. Próba jest potencjalnie ogromna i dostępna więc wzorce w postach w mediach społecznościowych i wyłaniające się z nich wnioski są na wyciągnięcie ręki.


Marketing

Wiadomy jest zwrot z inwestycji różnych marketingowych aktywności. Możesz dzięki temu wydać skończony budżet mądrze. W cyfrowym świecie, marketingu wyszukiwarkowym, mediach społecznościowych, lead scoringu i content marketingu można pracować lepiej niż przy bardziej tradycyjnych mediach.

Zachowania klientów zawsze były trudne do przewidzenia. Dlatego zapewniamy statystyczne narzędzie używane do kierowania decyzjami będącymi odpowiednimi dla złożonych zadań. Odpornościowe analizy statystyczne zapewniają wyciąganie dokładnych wniosków i wykorzystają Twój budżet odpowiednio. Możesz również ominąć ryzyko wyprzedaży, które mają ważny lecz mniejszy wpływ na kreowanie sprzedaży.

Używamy technik statystycznych począwszy od drzew decyzyjnych, przez modelowanie równań strukturalnych po dwustopniowe grupowanie i analizę skupień metodą k średnich by dostarczyć Ci głębszego wglądu w preferencje, zachowanie i lojalność klientów.


Ocena produktu.

Pomagamy wytwórcom  dystrybutorom odpowiedzieć na ważne pytania dotyczące ich produktów. Np. wykorzystujemy analizy CONJOINT dotyczące oceny cech produktów by dowiedzieć się o cechach kluczowych dla klienta. Ponad to wykorzystujemy techniki skalowania wielowymiarowego i analiz korespondencji by odwzorować położenie obiektów w umysłach klientów na dwuwymiarowych mapach percepcyjnych.