Badanie do doktoratu nr 2

Badanie do doktoratu 2

Cześć! Nazywam się Konrad Hryniewicz i jestem doktorantem Uniwersytetu Humanistycznospołeczengeo SWPS

mgr Konrad Hryniewicz

Pewnie zdarza Ci się często, że widzisz denną i sztampową reklamę… Nie jesteś w tym sam/a. Ja, podobnie jak Ty, też załamuję ręce. Niemniej razem możemy coś zmienić 🙂

W mojej rozprawie naukowej zajmuję się tematem postrzegania różnych cech w reklamach. Będę wdzięczny jeśli pomożesz mi odkryć prawdę na temat ich spostrzegania.

Wypełnienie mojej ankiety zajmuje około 10-15 minut. Jest mega prosta i stworzyłem ją tak, by przyjemnie się ją wypełniało.

LINK DO ANKIETY

Mój skromy budżet pozwolił zorganizować dla Was kilka ciekawych nagród do wylosowania po ukończeniu zbierania ankiet (około 30 czerwca). Jest to:

– Smartwach XIAOMI

– 2x Powerbank XIAOMI

– Słuchawki SONY

– Głośnik Bluetooth (fajny!!!)

– 2x przeciwstresowe kostki XIAOMI

Badanie do doktoratu nr 2