Blog
Zobacz o czym piszemy.
-
Hasło reklamowe telefonu komórkowego na podstawie badań
Hasło reklamowe telefonu komórkowego na podstawie badań. Reklama telefonu komórkowego? Jak efektywnie przedstawić konsumentom telefon komórkowy? Czy hasło reklamowe telefonu komórkowego wymyślone na podstawie badań może być kluczowe dla efektywności takiej reklamy?…
31 stycznia 2020 -
Modelowanie równań strukturalnych PLS SEM i CB-SEM w badaniach zachowań konsumenckich
Modelowanie równań strukturalnych PLS SEM i CB-SEM w badaniach zachowań konsumenckich Modelowanie równań strukturalnych PLS SEM i CB-SEM w badaniach zachowań konsumenckich Modelowanie równań strukturalnych (Structural Equations Modeling (SEM)) pojawiło się w…
29 stycznia 2020 -
Jak ustalić ceny, czyli o pojęciu wrażliwości cenowej
Jak ustalić cenę dla kilograma marchwi? Jak ustalić cenę? Wyliczanie wrażliwości cenowej dla kilograma marchwi jest zadaniem bardzo prostym o ile ma się do dyspozycji kilkaset dostępnych i chętnych do udziału badanych.…
21 stycznia 2020 -
Analizy statystyczne do monografii naukowych.
Analizy statystyczne do monografii naukowych Analizy statystyczne i metody badawcze do celów monograficznych Czy analizy statystyczne do monografii naukowych będą chętniej wykorzystywane w pracach naukowych? Jak podejść do tematu programu badawczego przeznaczonego…
15 stycznia 2020 -
Jak modelowanie równań strukturalnych ukształtuje nasze myślenie o badaniach naukowych
Jak modelowanie równań strukturalnych ukształtuje nasze myślenie o badaniach naukowych? Wstęp Jeszcze do niedawna modele regresyjne stanowiły nieodłączny element dowodzenia statystycznego w nauce i biznesie (Fox, 2016; Pearl, 2009). To właśnie…
13 stycznia 2020