Blog
Zobacz o czym piszemy.
-
Zbieżność z perspektywą konsumenta (zbieżność z ja) jako mechanizm wyjaśniający efektywność marketingową reklam sprawczych i wspólnotowych.
Zbieżność z perspektywą konsumenta (zbieżność z ja) jako mechanizm wyjaśniający efektywność marketingową reklam sprawczych i wspólnotowych. Sprawczość i wspólnotowość – podstawowe wymiary życia ludzkiego i poznania społecznego Aktualnie badacze poznania społecznego wskazują,…
30 września 2019 -
Psychologia reklamy – efekt zbieżności z „Ja”
Psychologia reklamy – efekt zbieżności z „Ja” Sirgy (1985) twierdzi, że produkty i usługi są postrzegane jako takie, które posiadają charakterystyki podobne do charakterystyk ludzi. Dlatego ważne wydaje się dokładne zrozumienie zachowań…
30 września 2019 -
Efektywność marketingowa reklam sprawczych i wspólnotowych marki JANZOF
Efektywność marketingowa reklam eksperymentalnych marki JANZOF Reklama sprawcza i wspólnotowa Po wielu tygodniach eksperymentalnych badań pilotażowych i pracy nad animacjami powstały rysunkowe kreacje reklamy marchwi JANZOF. Marka JANZOF została sztucznie powołana do…
5 września 2019 -
Jak zrobić badanie do pracy magisterskiej?
Jak zrobić badanie do pracy magisterskiej? Jak zrobić badanie do pracy magisterskiej? To pytanie zadaje sobie zdecydowana większość studentów nauk empirycznych. Dlatego w tym wpisie postaram się w miarę prosty sposób spisać…
15 kwietnia 2019 -
Analizy statystyczne – 5 ważnych elementów podczas analizy danych
Analizy statystyczne – 5 ważnych elementów podczas analizy danych Analizy statystyczne – 5 ważnych elementów podczas analizy danych. W dobie informacji, dane nie są rzadkością, są raczej wszechobecne i przygniatają ilością. Kluczowe…
11 kwietnia 2019