Skalowanie wielowymiarowe – Statystyka w marketingu motoryzacyjnym.

Metodolog.pl przedstawia skalowanie wielowymiarowe jako metodę statystyczną w marketingu motoryzacyjnym.

meto1

 

Przedstawiamy Państwu rezultaty przeprowadzonego badania dotyczącego wpływu interesowania się samochodami na ich postrzeganie.

Jak już wiemy ludzie się różnią, a wraz z różnicami indywidualnymi różni się postrzeganie świata. Przebadaliśmy jakiś czas temu świat postrzegania marek samochodów przez ludzi znających się i interesujących się markami aut. Zachęcamy do zapoznania się z wynikami przeprowadzonej w tym kontekście analizy rzetelności metodą Alfa Cronbacha oraz skalowania wielowymiarowego metodą Alscal.

Cały tok pracy przedstawia poniższa infografika.

Skalowanie wielowymiarowe - Statystyka w marketingu motoryzacyjnym.

Więcej informacji o Skalowaniu Wielowymiarowymi użytym w powyżej analizie MDS Skalowanie Wielowymiarowe – przykłady zastosowań./