Blog

Zobacz o czym piszemy.

    Loading posts...
  • Marchew JANZOF reklamy efektywność marketingowa

    Efektywność marketingowa reklam sprawczych i wspólnotowych marki JANZOF

    Efektywność marketingowa reklam eksperymentalnych marki JANZOF Po wielu tygodniach eksperymentalnych badań pilotażowych i pracy nad animacjami powstały rysunkowe kreacje reklamy marchwi JANZOF. Animacje te charakteryzują się szczególnymi właściwościami psychologicznymi. Jedna wersja reklamy…

  • Badanie do pracy naukowej

    Cześć! Nazywam się Konrad Hryniewicz i jestem doktorantem Uniwersytetu Humanistycznospołeczengeo SWPS Pewnie zdarza Ci się często, że widzisz denną i sztampową reklamę… Nie jesteś w tym sam/a. Ja, podobnie jak Ty, też…

  • Jak zrobić badanie do pracy magisterskiej?

    Jak zrobić badanie do pracy magisterskiej?

    Jak zrobić badanie do pracy magisterskiej? Jak zrobić badanie do pracy magisterskiej? To pytanie zadaje sobie zdecydowana większość studentów nauk empirycznych. Dlatego w tym wpisie postaram się w miarę prosty sposób spisać…

  • Analizy statystyczne – 5 ważnych elementów podczas przetwarzania danych

    Analizy statystyczne – 5 ważnych elementów podczas analizy danych

    Analizy statystyczne – 5 ważnych elementów podczas analizy danych Analizy statystyczne – 5 ważnych elementów podczas analizy danych. W dobie informacji, dane nie są rzadkością, są raczej wszechobecne i przygniatają ilością. Kluczowe…

  • The Use of IRT for Adaptive Computer Tests Service and Consulting

    The Use of IRT for Adaptive Computer Tests Service and Consulting

    The Use of IRT for Adaptive Computer Tests Service and Consulting The Article Plan: What the IRT is? Introduction –definition Example – explanation what are the differences between the classical and IRT…